קיבל 75,000 ש"ח מביטוח תאונות אישיות
זיו (שם בדוי) איש מכירות כבן 54, הגיע למשרדנו כשנתיים לאחר תאונת עבודה שעבר.
התאונה אירעה כאשר זיו הגיע לביתו של לקוח, ושער הכניסה האוטומטי המיועד לכניסת ויציאת מכוניות, נסגר על זיו כאשר ניסה לעבור דרכו, ומחץ את זיו תחתיו. כתוצאה מהתאונה נפגע זיו ברגלו ובידו.
זיו סיפר לנו כי בסמוך לאחר התאונה, פנה לסוכן הביטוח שלו ודיווח לסוכן על התאונה. סוכן הביטוח מסר לו כי יטפל עבורו בתביעת ביטוח תאונות אישיות, ביקש ממנו שיחתום על מסמכים ויעביר לו חומר רפואי. זיו העביר את כל המבוקש לסוכן הביטוח והיה סמוך ובטוח כי סוכן הביטוח יטפל עבורו בתביעה בצורה הטובה ביותר.
במשך למעלה משנה פנה זיו לסוכן הביטוח מידי שבוע בשבוע ובירר מה מצב תביעתו. בכל פעם מחדש, הבטיח סוכן הביטוח לזיו כי העניין בטיפול וכי יש להמתין.
בחלוף כמעט שנתיים, בהן לא ניתנה כל תשובה עניינית מסוכן הביטוח – התייאש זיו מההתנהלות ופנה למשרדנו.
משרדנו החל בטיפול באופן מיידי, ובתוך כך, פנינו במכתב לחברת הביטוח בדרישה לקבלת התשלומים המגיעים לזיו על פי הפוליסה וזאת ללא דיחוי.
בתוך חודש וחצי בלבד מיום שנשלח מכתבנו לחברת הביטוח – התקבל התשלום בסך של 75,000 ש"ח – סכום המשקף את מצבו של זיו עקב התאונה ובהתאם לפוליסה.
לצערנו, לא פעם אנו נתקלים במצב בו מבוטחים אשר אינם מיוצגים על ידי עו"ד חשים שחברת הביטוח מטרטרת אותם לשווא ומושכת זמן, ושהם לא מצליחים לקבל את הפיצוי המגיע להם בהתנהלות ישירה מול חברת הביטוח או באמצעות סוכן ביטוח.
במקרה כזה חשוב לזכור – בתביעות ביטוח התביעה תתיישן בחלוף 3 שנים ועקב סכנת התיישנות אין להתמהמה ומומלץ תמיד לערב עורך דין המתמחה בתחום הביטוח כדי להאיץ את ההליך ולהגיש תביעה לבית המשפט בטרם תתיישן התביעה.